دختر بهار
دختر بهار



رمانتیک

معجون عشق : توجه ، محبت ، قدردانی . ۳ بار در روز

هر بار ۳ دقیقه از معجون عشق به معشوق خود بخورانید تا قلب وروح او را سیراب کنید ، سپس ببینید که چگونه مقابل دیدگان شما از خوشحالی ، رضایت واحساس خوشبختی خواهد درخشید .
بگذارید کسانی را که دوستشان دارید بفهمند چقدر به آنان عشقمی ورزید . هرگز این حقیقت را از آنان مخفی نکنید . هرگز کلمات محبت آمیز خود رابرای آینده ای دور پس انداز نکنید . هیچ گاه عشق ورزیدن را به تعویق نیندازید وهرگز آنان را که دوستشان دارید ترک نکنید .
هر روز ۳ بار و هر بار به مدت ۲۰ ثانیه ، به همسر خود عشقبورزید . خواهید دید که در طول روز ، همواره به یاد همسرتان خواهید بود . و در خودجاذبه ی بیشتری نسبت به او احساس خواهید کرد . به طوری که در انتظار عشق ورزیدنبیست ثانیه ای بعدی سر از پا نخواهید شناخت .
دست کم هفته ای یکبار ، اوقاتی را به تخلیه و حل و فصل تنشهای روحی و احساسی تولید شده میان خود و معشوقتان اختصاص دهید . سپس تمامی حقیقت رادر مورد احساساتتان با او در میان بگذارید . هر آنچه از رفتار و گفتار او را کهتمام و کمال هضم و جذب نکرده اید ، دوباره مطرح کنید و به احساسات او نیز در اینباره گوش فرا دهید .
هنگامی که احساس می کنید در مقابل احساسات همسرتان جبهه گرفتهاید یا در مقابل آنها از خود مقاومت نشان می دهید ، لحظه ای بایستید و درنگ کنید ؛سپس از خودتان بپرسید آیا او هم با احساسات خود به چیزی اشاره نکرده است که من ازروبرو شدن و کنار آمدن با آن سر باز می زنم .
با نگاه کردن به همسر خود او را بستایید و تحسین کنید . باصحبت کردن به همسر خود عشق بورزید و او را شریک زندگی خود در تمامی لحظات بدانید .
هنگامی که همسرتان عصبانی و خشمگین می شود ، او را کودک آزردهو رنجیده ای ببینید که نمی داند چگونه تقاضای همیاری ، آرامش و همدلی کند . این عملبه شما کمک خواهد کرد تا با خشم و عصبانیت از خود واکنش نشان ندهید بلکه با عشقورزی و پذیرش به او پاسخ دهید .
با معشوق به گونه ای رفتار کنید که گویی طفل تازه تولد یافتهای است : شکننده و آسیب پذیر . به جز دوستان ، حامیان و زوج هایی که با عشق متقابلبا یکدیگر رفتار می کنند ، شخص دیگری را با اطراف او راه ندهید . درست همان گونه کهبه جز دوستداران و خیرخواهان کودک تازه تولد یافته تان ، حضور کسی دیگر را پیراموناو تحمل نمی کنید .
قلب و روح معشوق را با کلمات و واژه های محبت آمیز و عاشقانهسیراب سازید . جز عشق و محبت و صفا چیز دیگری را به پای او نریزید .
هنگامی که با همسر خود صحبت می کنید به جز عشق او ، از چیزهایدیگر چشم پوشی کنید . با تمام وجود عشق بورزید و بگذارید زندگی شما سراسر عشق ومحبت شود .
هنگامی که در روابط خود با همسرتان با مشکلی مواجه شدید ،هرگز به روابط عشقی نامشروع پناه نبرید . اگر نسبت به چنین روابطی احساس نیاز میکنید ، آن را هشداری دال بر این بدانید که ازدواجتان با مشکل روبرو شده است . ازانرژی های خود برای بهبود بخشیدن و یا تکامل ازدواجتان استفاده کنید .
جرات و شهامت روحی آن را داشته باشید که معشوقتان را با تماموجود دوست بدارید و به او عشق بورزید . او را به درون خود راه دهید و اجازه دهید تاتمامی قسمت های وجودی شما را تمام و کمالهمان گونه که هستید - ببیند : توانمندیها و ضعف ها ، امیدها و یاس ها ، آرزوها و ترس ها ، بالغ توانمند و آگاه و نیز کودکترسیده و تنهایتان را .
خواسته ها و نیازهای خود را گرامی و محترم بشمارید . ایننیازها و خواسته هایتان هستند که به شما فرم انسانی و نیز احساس سرزندگی و زندهبودن می دهند . هر چه بیشتر با نیازها و خواسته های طبیعی خود در تماس باشید و آنهارا ابراز کنید ، عشق ، شور ، حرارت ، رضایت و غنای بیشتری را در روابط خود تجربهخواهید کرد .
بیاموزید جز حقیقت ، چیزی به معشوق خود نگویید . این حقیقتمحض ، کامل و بی کم و کاست است که تنها روزنه ی امید ازدواجتان به شمار می رود . حقیقت ، شما را آزاد خواهد ساخت و آزادی نیز این امکان را خواهد داد تا سبکبالانهعاشق شوید و عاشق نیز بمانید .
تمامی سعی و تلاش خود را به کار گیرید تا هر گونه احساسات وعواطف منفی را میان خود و همسرتان برطرف کنید .
ازدواج رمانتیک خود را به خدا یا نیرویی برتر بسپارید تا آنرا از گزند حوادث و بلاها محفوظ بدارید و به خود نیرو ببخشید . همانا این گرامیداشت و بزرگداشت منبع و سرچشمه ی عشقی است که در یکدیگر یافته اید . این همان طلبکردن روشنی و بصیرتی است که برای گسترش و رشد مستمر این هدیه و موهبت الهی بداننیاز دارید .
هنگامی که شما و معشوق در راه عشق خود با مشکلات و سختی هاییروبرو شدید به یاد بیاورید که شما و او به دلایلی همسفر شده اید . فقط برخواسته ازاین حس عمیق بازشناختن و به یاد آوردن است که می توانید خشم و انزجار خود را هر چهسریعتر تخلیه کرده ، رنجش و آزردگی را پشت سر گذاشته و به بخشش و عشق برسید . سپسدوباره خواهید توانست پیوند جاودانه ی خود را که همواره در زیر این گونه احساساتمدفون بوده ، بازیابید .
عشق خود را ابراز و آن را با دیگران قسمت کنید . عشق تان راپنهان نکنید ، بلکه آشکار و روشن نشانش بدهید . منتظر نمانید که احساسی تند و آتشیناز عشق بر شما چیره شود تا در نهایت اقدامی صورت دهید . بدانید که با برگزیدن عشق ،نه فقط معشوق را خرسند و خوشحال خواهید ساخت بلکه عشق خود را نیز با قوت و عمقبیشتری احساس خواهید کرد و شادی و شادمانی را برای خود به ارمغان خواهید آورد .
کودک ترسیده و آسیب پذیر درون همسرتان را شناسایی کنید . آمالو آرزوهای او را باز شناسید ، عطش خواستن او را سیراب کنید . . . . خوبی های روح اورا دریابید . . . . حال ، باز هم ژرف تر بنگرید و به دنبال عشق بگردید . معشوق رانمودی کامل ، خالص و بی عیب و نقص از عشق ببینید .
برای بروز و ظهور خلاقیت های خود ، فعالیت های خلاق و رضایتبخش مناسبی بیابید تا ازدواجتان به صورت تنها منبع و یگانه تکیه گاه انرژی های خلاقشما در نیاید .
هرگز سعی نکنید خود را در مقابل معشوق تحقیر کنید و یا کوچک وناچیز جلوه دهید . چنان چه قسمتی از بخش های وجودی خود را دوست ندارید یا نمیپسندید ، آن را تغییر دهید . سپس هنگامی که از شما تعریف یا تمجید می کنند به گفتنمتشکرم اکتفا نمایید و هرگز برای تعدیل یا بی اهمیت جلوه دادن نکات مثبت و تواناییهای خود چیزی نگویید .
از معشوق خود بپرسید : چگونه می توانم بیشتر دوستت داشته باشم؟چگونه می توانم این احساس را به تو منتقل کنم که بسیار دوست داشتنی هستی؟
حتما درباره ی تمامی آنچه شما را ناراحت یا عصبانی کرده باهمسر خود صحبت کنید .
تمام سعی خود را بکنید تا عشق ورزیدن را بیاموزید . هر آنچهرا در باب عشق وجود دارد بشنوید ، بخوانید و یاد بگیرید . هرگز فرض نکنید که درمکتب عشق همه چیز دان هستید .
عشق را با واژه ها و عبارت ها نیز ابراز کنید . این یکی ازساده ترین روش های خلق لحظات ناب میان عشاق است . ارتباط کلامی گفتاری نزدیک وصمیمانه ای را میان خود و معشوق برقرار سازید . واژگان پل هایی هستند که دنیای شمارا به معشوق می پیوندند . کلمه ها و عبارت ها میان سکوت شما و سکوت معشوق پل میزنند تا یکدیگر را از درون بشناسید .
دست کم هفته ای یکبار مراتب تشکر و قدردانی خود را از معشوقبه سبب آن که و آن چه هست و نیز آن چه برای شما انجام داده اعلام دارید .
کافی نیست بدانید که چگونه با همسر خود ارتباط صمیمانه داشتهباشید ، بلکه باید همیشه با عشق به او نگاه کنید.
بیاموزید چگونه تمام و کمال در لحظه ی اکنون حضور داشته باشید .
به خاطر داشته باشید خوشحالی و خوشبختی چیزی نیست که مالکشباشید . خوشبختی یک مهارت است . خوشبختی را نمی توانید به چنگ آورید . خوشبختی راهنگامی تجربه خواهید کرد که بیاموزید در هر لحظه چگونه زندگی کنید .
چنان چه خواهان آن هستید که عاشق باشید ، می بایست نخست عشقرا در درون خود جسته و یافته باشید . فقط در این هنگام است که عشق را در دیگری نیزخواهید یافت .
به ازدواج خود ، مانند راهی متحول کننده و سفری که در بردارنده ی رشد و تغییر شخصی است بنگرید . گام برداشتن در این مسیر برای شما و معشوق، نیرو ، استحکام ، پایمردی و بردباری به همراه خواهد آورد تا بتوانید سفر عشق رادوشادوش یکدیگر بپیمایید .
در هر لحظه به معشوق ، توجه وعلاقه نشان دهید و هرگز از یادمبرید که چرا عاشق او شدید .
به معشوق کمک کنید شما را بیشتر و بهتر بشناسد . با در میانگذاشتن خواسته های پنهان و نیز درونی ترین و عمیق ترین نیازهایتان با او ، کمکشکنید تا شما را خوشحال کرده و بیشتر شما را دوست داشته باشد .
به بیان این نکته که عاشقش هستید اکتفا نکنید . به او بگوییدچرا دوستش دارید و به او عشق می ورزید .
تعهد و پایبندی خود از ازدواجتان را هر روز، تمدید و تجدیدکنید و آن را قوی تر و عمیق تر از روز قبل سازید . این امر ، رابطه ی شما را از یکدوستی و یا مؤانست به یگانگی و الحاقی حقیقی و کم نظیر بدل می سازد که یک یک اعمالو حرکات شما را از معنا و مفهوم آکنده می سازد .
همواره مراقب چهار نشانه ی هشدار دهنده در مورد ازدواج باشید
مقاومت ، مخالفت ، جبهه گرفتن
بی میلی ، دلخوری ، انزجار
طرد کردن ، رد کردن ، نپذیرفتن
واپس زدن ، سرکوب کردن ، سرخوردگی
به خود اجازه دهید عشق را از درون و با تمام وجود احساس کنید . به دیگران نیز اجازه دهید تا دوستتان داشته باشند و به شما عشق بورزند . حیرت انگیزاست اگر بدانید تا چه حد روی میزان عشقی که در زندگی تان وجود دارد ، کنترل و حقانتخاب دارید .
به معشوق این اجازه را بدهید که گاهی اوقات نیز ساکت و خاموشباشد . سکوت همواره به این معنا نیست که نادیده گرفته شده اید . سکوت می تواند بدینمعنا باشد که معشوق مشغول تفکر و تعمق درباره ی اطلاعاتی است که در اختیار اوگذاشته اید و سعی می کند آن را با احساسات و عواطف خود منطبق سازد .
قرار نیست ازدواجتان عالی و ایده آل باشد . اما یک چیز ،واقعی وامکان پذیر است . این که شما و معشوق دست به دست هم دهید و تمامی توان تانرا به کار بندید و پیوسته تلاش کنید تا ازدواجتان را به ازدواجی ایده آل نزدیکسازید .
درباره ی خود صحبت کنید . افکار و احساسات خود را با معشوقدرمیان بگذارید . دریچه ی قلب و روحتان را بگشایید تا معشوق به آن راه یابد و کمالو منحصربه فرد بودن شما را ببیند .
از انرژی نهفته در چشمان و دیدگان خود استفاده نمایید تامعشوق را بپرستید و او را نوازش کنید . اعجاز وجودی او را هر روز بجویید . با اینکار ، هر بار که به معشوق نگاهی می اندازید ، عاشق تر شده و دلایل بیشتری برای اینعشق خواهید یافت .
برای به دست آوردن ازدواجی به راستی موفق ، به چیزی بیش ازعشق و تفاهم نیاز دارید و آن ، چیزی نیست جز جهت و هدف . این همان تفاوت میان باهمبودن و یکی شدن است .
خود را متعهد سازید که معمای عشق را حل کنید . و مهارت عشقورزیدن را نیز بیاموزید .
ازدواج خود را با لحظات ناب و حقیقی پر کنید . سپس خواهید دیدکه ازدواجتان دیگر یک اجبار یا بار مسئولیت اجتماعی نخواهد بود . بلکه سرپناه امنیخواهد شد تا در آن زخم هایتان التیام یابند .
به جای آنکه در رویارویی با خشم ها و عصبانیت های همسرتانحالت تدافعی به خود بگیرید ، تلاش کنید به پیامی که سعی در مخابره کردنش دارد گوشفرا دهید .
منتظر نباشید همسرتان شما را ازعشق سرشار کند . این شمایید کهمی بایست عاشق شدن را آن هم هر روز ، دوباره و دوباره و دوباره بیاموزید و یادبگیرید .
همسر خود را بارها و بارها نگاه کنید . فراموش نکنید که قدرتیبس شگرف در این کار نهفته است که حتی از پرشور و حرارت ترین عشق بازی ها نیز گرم ترو صمیمانه تر است .
عشق نیرویی است بس مثبت
بدین معنی که در جو و فضایی مثبت ، می شکفد و می روید و در جوو فضایی منفی ، پژمرده می شود و می میرد . از این رو بسیار مهم است که برای خود ،معشوق یا همسری بیابید که نگرش و اندیشه ای مثبت داشته باشد .
عشق ورزیدن امری نیست که بخواهید با آن به چیزی برسید . عشقورزیدن عملی است که شما را سرشار از شور و شعف می کند ؛ پس در هر لحظه ، به هدف خودرسیده اید .
گه گاهی به همسر خود تلفن بزنید آن هم فقط با این هدف که بهاو بگویید
به این فکر می کردم که چقدر تو را دوست دارم .
وقتی به نیازها و خواسته هایتان احترام بیشتری بگذارید و بهخود اجازه دهید که آنها را احساس و ابراز کنید ، عشق ، شور و حال و رضایت بیشتری رادر ازدواج خود تجربه خواهید کرد .
عشق در جو و فضایی از بی صداقتی به زودی می میرد . هنگامی کهحقیقت را پنهان یا سرکوب می کنید ، قابلیت و توانایی احساس کردنتان را به همراه آندر خود می خشکید . و هنگامی که توانایی احساس کردن را از دست می دهید، قابلیت عشقورزیدن را نیز از دست خواهید داد .
به خاطر داشته باشید
تفاهم واقعی در یک ازدواج ، فقط داشتن سمت و سو و هدف مشترکنیست . بلکه شامل سرعت های مشابه در حرکت کردن نیز می شود .
ارتباط زناشویی گرم و پرشور، یکی از نشانه های ازدواجی گرم وپر حرارت است و یک ازدواج پرشور به معنای آن است که بدانید و آموخته باشید ، چگونه با شور و حال تمام با قلب و بدن خود عشق بورزید نه فقط با بدنتان .
این شما و فقط خود شمایید که قدرت و توان تغییر دادن زندگیتان را دارید . عشق انتخابی است که با شماست .
دیگران را به سبب کاستی هایشان ببخشید . فقط در این صورت استکه خواهید توانست خود را نیز به دلیل ضعف ها و کاستی هایتان ببخشید .
صداقت ، عزت نفس و اعتماد متقابل ، سه عنصر لازم و ضروری برایخلق روابطی سالم اند .
این کمبود یا فقدان عشق نیست که موجب شکست ازدواج ها می شودبلکه کمبود دوستی ، نزدیکی و صمیمیت است .
موهبت حضور معشوق را در زندگی خود گرامی بدارید و قدربدانید.
 

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت10:18---3 ارديبهشت 1390
سلام و درود بر دختر بهار

اسم وبلاگ مثل خودش خیلی قشنگه

معجون عشقت خیلی خوب بود

میپسندمش

ای کاش همه زوجها از این معجون استفاده میکردن تا خودشون رو تو بهشت میدیدنپاسخ:وبتون باز نمیشه من بی معرفت نیستما


ali
ساعت17:18---2 ارديبهشت 1390
من که نه دوست دارم
نه عاشقم
نه رمانتیکم
نه بلدم از این کارا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
نامردی شده در حقم
اصلا این پست به درد من نمیخوره!!!!!
همین جوری نظر دادم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





1 / 2 / 1390برچسب:,

  توسط Z  |
 

 




www.zbninia@yahoo.com


 

 

 میشه...؟
 ...!
 جرم ...
 لمس بودنم
 عاشقان عیدتان مبارک باد...
 عشق و نیش
 کورش
 د...د
 دلم ...
 ؟
 می روم ...
 وصیت نامه ی وحشی بافقی
 زن و مرد
 خوشبختی
 خوشبختی در یک کلام
 روز جهانی کورش بزرگ
 در باب زنان
 حکایت پرنده و ماهی
 آخرین دعای یک مترسک
 تزئین یخ
 تولد تو ...
 توصیه
 نشانی
 نمی دانم...
 غنچه
 ? How much is it
 خداوند
 """
 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 .؟؟
 بی اجازه
 نماز عشق
 ...
 از طرف داداش علی
 شعری ک داداش علی واسه دختر بهار گفت ...
 !
 رمانتیک
 و در گذر از جاده زندگی

 

تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389

 

Z

 


 

تبادل لینک هوشمند


جهت تبادل لینک من را با عنوان دختربهار

و آدرس ninia.LoxBlog.ir لینک نمایید .





ساحل
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
مجموعه کتاب وپروژه
عاشیقیزم !!!
دختر پاییز
بزرگترین وبلاگ طنز و سرگرمی قندوپند
Rock.DeathMetall
دریای همیشه پارس
دخترایرونی
از اينجا تا همه جا
MOD
کلاه خاکی
جدیدترین اخبار فوتبال ایران و جهان
n i m a allameh
نقره ای
من آغوش تو را تمنا می کنم
تنهاترین پسردنیا
سکوت
آدم زمینی
پرنیاوحوریا
M & P
در قیر شب ( داداشی )
حرفهای از جنس دلتنگی
ساز سنتور
به جز این ها دیگه چی میخوای؟؟؟؟
موزیک جدید
تنهاترین عشق روزگار
عاشقانه ها
جای خالی
وبسایت رسمی تیم توپچیهای جهنم
www.sanjaghak2011.loxblog.com
هیپنوتیزم
وبلاگ برتر
كاغذ بي خط
Tanha_5505
وبگرد
عـکس.عشق.عـکس
لحظه های تنهایی
علي طاهري_خدايا فريادم بي صداست......
شاهزاده ی تاریکی
نوشته ی طنز.جوک.خنده
fatima_1994
در انتظار محبت
شب زده
اشعار فروغ فرخ زاد و مريم حيدرزاده
درجوستجوی تنهای
گلواژه ها
♥ماه پریشان♥
اسمون پر ستاره
پاتوق سرگرمی و علمی
LOoOoOoOoOoOVE
امیرحسین دانت
سوژه خنده
من دروغگو نیستم
عماد
واللا...به خدا
در قير شب
My LoVe F...M
*****از جون مرغ تا شیر آدمیزاد*****
شادکامی
عنوان لینک
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 290
بازدید ماه : 359
بازدید کل : 183065
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 316
تعداد آنلاین : 1